Wednesday 27 May 2009

nur lembah pangsun@hulu langat ~ 11&12.4.2009

hari ni aku amik masa lg utk update blog aku...
curi2 masa la sikit...
hari tu aku ngan sume budak2 class aku kena la wat final projek presentation kat pangsun...
not bad la tempat dia...cuma makan je mmg kurang sikit...
aku klu bab2 makan ni very particular sikit...
kami check in satu malam kat sana...
nak dijadikan cerita...aku, zaf, agy, kak su n mas sampai lambat sangat...
dah malam kami baru sampai...huhuhu tunggu si zaf n agy siapkan oral report diorg dulu la ni...tu sbb lambat...assignment bnyk sngt nk kena cover...huhuhhu penat
jadual yang diaturkan bermula 3 petang sepatutnya sudah check in tp kami check in pukul 9 malam...
sepatutnya...petang tu kami ada banyak aktiviti riadah yg di buat oleh pihak pangsun resort...
ada flying fox, kayak n ada lg la game obstacle2 lain yg ada kot...
tapi aku n the geng yg lambat tu terlepas dari join aktiviti tu sume...diorg yg dtg awal je dpt join..
so, malam tu kami sampai just terus makan malam n rest je...
tapi biasa la kalau dah berkumpul camtu ada je la aktiviti nk buat...
tp bukan aktiviti yg x berfaedah ye...kami buat study group utk prepare tomorrow morning presentation...mana yg x siap slide tu siapkan slide la...mana yg x study tu kena study la...
sumenyer stay back pulun untuk buat yg terbaik utk final projek esoknya tu...
keesokannya..tibalah masa untuk presentation...bermula kump.1 seawal pukul 9 pg selepas bfast...n yg paling bestnyer group aku group yg last sekali present setelah di cabut undi...huhuhhu...lega sikit...leh prepare lebih sikit...anyway...presentation berjalan lancar hingga habis...mcm biasa la gelagat budak2 class aku yg giler2 sumenyer ni mmg membuatkan suasana presentation hari tu x la boring sangat....
lepas lunch hour kami check out dari pangsun..babai pangsun...klu ada projek kt situ lg kami akan datang...tp buat makan yg best2 sikit yer...kekekekeke


... aku n kak su...

...first group presentation...



....group aku yg last la ni tgh present...

...makan time b4 balik...

... mendengar kata2 akhir dari dr.ruzaif selaku lecturer kami, aku still pose okkk..

...our group presentation..aku, agy, kak ikin n zaf...

...all my classmate...

...aku ler...





No comments: