Wednesday 15 April 2009

lamanya ku menyepi...

warghhhh...lamanya ku menyepi..
salam buat sume blogers2 out there..
rindu aku?
mimpi aku?
ingatkah aku lagi?
hahahahhahahaha.....
pertanyaan yang buat orang menyampah je...kekekeke
sori ler kengkawan sume yer...
aku terlalu la bz 4-5 bulan ni...
so many things i do..
so many work i have to settle..
so many assignment i must do..
so many things i have to face it..
uhhhhuhuhu...
hidupku penuh dugaan dan cabaran
but the most important is life must go on...
banyaknyer story2 menarik terlepas nk di sharekan bersama
anyway...now i' back
slow2 aku akan ceritakan nnti..start from citer pas balik wedding linda...
hahahaha...will be right back !!! this is just the intro...

2 comments:

Effyliani's Life said...

selalu2 ler update cikida. nnt almost 2 months kita xjumpa.

ida mahida said...

kaksu@effyliani : baik kak su..im gonna miss u..hikhikhik